יום שישי, 10 ביולי 2009

חוסר צדק פואטי

ידעתי שהיום הזה יגיע ובכל זאת רציתי להימנע ממנו.
הסיבה שתמיד התעלמתי בבורות מזהותה של הקניינית של net a porter למרות שבקלות יכולתי לברר מהי- היא משום שלא רציתי לדעת. לא רציתי שלבחורה עם הגו'ב הכי נפלא בעולם יהיה גם שם וגם חלילה פנים וגוף.
כשהרצתי חיפוש בגוגל לאתר האהוב עליי כדי לבדוק עדכונים (מאז למדתי לקח ונרשמתי לקבלת עדכונים במייל), ראיון עם קניינית האופנה של net a porter (או נטע כפי שאני אוהבת לכנות אותו) משך אותי באינסנקטיביות.
תמיד העדפתי לסבור שאם יש צדק פואטי בעולם, הרי שהבחורה עם הטעם המופלא והג'וב הנהדר היא בוודאי מאותגרת במראה הפיזי שלה, אם להיות עדינה במילים.
אז ככה- לבחורה המדוברת קוראים הולי רוג'רס. לא רק שהיא לא "מאותגרת פיזית"- היא פאקינג מהממת.
אין שום צדק בעולם.
בעת הגילוי המסעיר התכתבתי עם חברתי במסנג'ר והודעתי לה- בעולם הזה אני לא רוצה לחיות.
תיראו בעצמכם:כולם במקהלה- bitch!!!
הנקודה החיובית היא, שגל החידושים החדש הביא עימו בגדים ואביזרים כ"כ יפים שזה מטמטם. הרגשתי צורך עז לחלוק איתכם את כל היופי והעוצמה הזו, זה גדול מדי מכדי שאשמור את זה רק לעיניי:
חצאית עור ווסט עם ניטים- מה עוד אפשר לבקש??
ככה שמלה שחורה קטנה צריכה להיראות
מאוד שאנל- אך למעשה ויויאן ווסטווד.
הטוטאל לוק השחור הכי סוער שראיתי (ושימו לב לתיק!)
ג'קט טראשי ומענג של אלכסנדר וונג והמגפיים, הו המגפיים!
השמלה הזו של אזארו כ"כ מעוצבת ועשויה היטב שרציתי שתיראו את כל צדדיה ע"מ שתיווכחו איכות מהי.
עוד יצירה מוצלחת של אזארו.
על אף שאפילו המוזה שלו כבר מתה ולמרות שהוא ממחזר את עצמו בבוטות, זה עדיין יפיפיה. בלמיין.
ככה עושים מחולצת בייסיק פשוטה לחלוטין- אאוטפיט מדהים. פשוט מוצלח.
מרקיזה. השמלות שלהן הן תמיד עבודות אומנות. רוצים עוד דוגמא?
(מתוך ג'ק וג'יל) פשוט יצירה. אין מילים אחרות להגדיר. אהבתי מאוד את האיבזור האדום.
קשה לי להחליט מה אני אוהבת יותר, את הנעליים של לובוטין או את המעיל המרהיב הזה של מוראד. פרזיאי כ"כ. אני רואה מישהי לובשת את זה לאחת מתצוגות הקוטור.
עוד הופעה שראויה ל-וואו!
על החולצה של קלואי המלצתי לאפונה כשחיפשה חולצה שקופה. החולצה הזו וילונית, רומנטית ומשגעת, יחד עם התיק של לאנווין זה שילוב מנצח.
הלוק הזה כ"כ אלגנטי. ראשית כל, שכמיה זה רעיון יפיפה. השכמיה הזו של ברברי, שמחירה הוא למעלה מ-1000 פאונד, אזלה מהמלאי כמעט מיד (ואומרים שיש מיתון שם בחוץ), בתוספת לפפיון הלבן ולתיק של לאנווין- קסום.לאנווין, אין צורך להכביר במילים.
כמה גאוני זה להוסיף ניטים לחולצה ויקטוריאנית ורומנטית? מת'יו וויליאמסון, אתה גאון! וכמובן שהאבזור הנכון של לאנווין עושה את ההופעה (המגפיים). אני מאוהבת בלוק הזה, פשוט מאוהבת. החולצה הזו היא שוס בעיניי.
אני רוצה מכנס כזה. תודה. בתוספת של עקבים מלובוטין, אם אפשר.

זהו, מקווה שזה היה טוב לכם כמו שזה היה טוב לי :P

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top