יום חמישי, 16 ביולי 2009

אניה בוקשטיין?

היי לכולם,

גם הפעם אין לי זמן מברבורים, חזרתי מקפה קפה עם חברתי החדשה מהעבודה
זו היתה נקודת אור נחמדה ליום עבודה ארוך, ניצלתי שובר זוגי לקפה ומאפה שקיבלתי מהבוס לאות הוקרה על העבודה הקשה, כך שזכיתי גם לעוגת שוקולד עתירת קלוריות ומשגעת (חבל שלא צילמתי עבורכם את זה) וגם להכרת תודה מאת הבוס החתיך. נפלא!
מה גם, אני סובלת מכאבי גב נוראים באזור עמוד השדרה בימים האחרונים מה שמקשה עליי במלאכת הישיבה/רביצה שזה נושא מאוד בעייתי עבור בטטה כמוני ומטריד באופן כללי, כך שגם הישיבה כרגע מסבה לי סבל רב.
אגב, הכותרת היא משום שגם היום המלצר בבית הקפה טען שאני דומה לאניה בוקשטיין וזו לא פעם ראשונה שאני שומעת את זה (טוב, פעם שניה, אבל הרושם התעצם). האמנם?
הלאה לתמונות:
פירוט האאוטפיט:


שמלה ועגילים- מתנות בנות כמה שנים
גרביונים- משביר
נעליים- ניין ווסט
תיק וסיכה- וינטג'
טופ- מיס אנרג'י

עבודה מחר :/
סופ"ש נהדר לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top