יום רביעי, 15 ביולי 2009

עייפה, עייפה

היי לכולם,

לא אכביר במילים גם הפעם, אני עייפה מאוד אחרי יום עבודה ארוך וסשן נקיונות אינטסיבי. למרות זאת, אני גם מדושנת עונג גם כי הבית נקי וגם כי מצאתי לעצמי אאוטפיט ממש מוצלח למחר (מי אמר אשת חיל ולא קיבל?)
היום לבשתי אוברול שלא ניתן לכנותו בשם אחר פרט ל'פריט לבוש של פרחות', כשהייתי עם אמי בחנות אנונימית וזולה כלשהי בקניון, האוברול הזה קרא לי בין כל הבגדים הצעקניים והזולים ואמר: "תקני אותי, שלא אמצא איזו פרחה בהמית מזיעה עליי". כך קרה שבחרתי אותו ואמא רכשה לי אותו כמתנה נחמדה.
שכנעתי את עצמי שלא משנה מה אלבש- לעולם לא איראה פרחה. זנותית אני עלולה להיראות (ולכן לעולם לא אחשוף בבת אחת שניים מתוך השילוש האסור- רגליים, ציצי, גב), אך פרחה לא.


פירוט האאוטפיט:

אוברול- מתנה
תיק- מקס מורטי
נעליים- ניין ווסט
שרשראות- דיווה, forever21 (מתנה מחברה)

בחזור מהעבודה, נתקלתי בחגורת ניטים שרציתי זמן רב ורכשתי במחיר המאוד נחשק- עשרה שקלים. יאאי לי :)


עד כאן להיום!

2 comments:

  1. את צודקת בהחלט בזה ששום דבר לא יכול להיראות עלייך פרחי וזה היתרון בלשים דברים שמזוהים לרוב עם פרחות, במיוחד אצלינו באשדוד!
    האוברול יושב מהמם והצבע המיוחד(ג'ינס?כחול?) הולם אותך!
    אגב מאיפה החגורת ניטים אני מחפשת בנרות!!!

    השבמחק
  2. זה אפור אבל יש בו משהו כאילו ג'ינסי
    את חגורת הניטים קניתי בניקול עודפים במרכז המסחרי בא' (קרוב למקום מגוריי)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top