יום שבת, 11 ביולי 2009

איפור, איפור, איפור

היי לכולם,

החלטתי לרגל השבת לפנק אתכם עם פוסט טיפוח ועם הצצה לתיק האיפור הפרטי שלי:


מלמעלה למטה: 1.צללית אבן Flip של מאק.
2. רביעיית צלליות אבן במהדורה מוגבלת Spiced chocolate של מאק.
3. צללית אבן Freshwater של מאק.


משמאל לימין:
1. צללית אבקה Naked של מאק.
2. צללית אבקה מגנטה (אם אני לא טועה, המדבקה הספיקה לרדת) של איל מקיאג'.
3. צללית אבקה למון גרין של איל מקיאג'.
4. צללית אבקה גרין סטון של איל מקיאג'.
5. צללית אבקהReflects transparent teal של מאק.
6. צללית אבקה vintage gold של מאק.
7. צללית אבקה Gold dusk של מאק (מהדורה מוגבלת).
8. צללית אבקה Gold Stroke של מאק (מהדורה מוגבלת).
9. צללית קרם Glamorous eyes של מדינה מילאנו.
10. צללית אבקה HD violet של איל מקיאג'.
11. צללית אבקה Gold mode של מאק (מהדורה מוגבלת).
12. צללית אבקה Reflects antique gold של מאק (מהדורה מוגבלת).
13. צללית אבקה HD eggplant של איל מקיאג'.
14. צללית אבקה Melon של מאק (מהדורה מוגבלת).

אני חולת צלליות, לא יעזור כלום, אני תמיד רוצה להוסיף עוד ועוד לאוסף. אמנם זה קצת כואב ב-120 ש"ח לצללית בודדה, אך זה לחלוטין שווה את זה.


משמאל לימין:
1. שימר פודרה Amber Diamond 002 של דיור. (שמונצל גם כצללית עפעפיים).
2. שימר מינרלי של איל מקיאג'.
3. סומק Innocent peach 102 של קליניק.
בקטגוריית השימרים והסמקים אני מרוצה מכל המוצרים שיש לי. השימר של דיור מקסים ונותן גוון של פנינה כגימור לאיפור עיניים מוצלח.
השימר המינרלי של איל מקיאג' מאוד מרשים מקרוב, אחד השימרים היותר מוצלחים שיצא לי להיתקל בהם.
חיפשתי סומק כתמתם מושלם זמן רב ואז מצאתי את הסומק של קליניק שכמו תמיד עושים את העבודה כמו שצריך. הסומק בעל גוון עדין וזוהר, מושלם למישהי חיוורת כמוני.


משמאל לימין:
1. קונסילר טוש Radiant touch של איב סאן לורן.
2. פריימר Prep+prime של מאק.
3. מייק אפ פודרה Studio fix של מאק.
4. מייק אפ פודרה מינראלית של איל מקיאג'.
5. קונסילר Nw20 של מאק.
6. מייק אפ נוזלי פייר של איל מקיאג'.

לא יעזור כלום, המייק אפ פודרה של מאק הוא המוצר האהוב עליי !


משמאל לימין:

1. מעגל ריסים של מאק.
2. המסקרה הרוטטת של לאנקום.
3. המסקרה היפנוז של לאנקום.

בעברי השתמשתי במסקרה של לאש ארכיטקט אם אני לא טועה, שעשתה את העבודה בסופו של דבר (יש לי ריסים ממש ארוכים ממילא) אך ברגע שגיליתי את לנקום לא חשבתי פעמיים- זו המסקרה שלי.
גם המסקרה הטובה והמקצועית ביותר, כפי שלמדתי על בשרי, צריכה לעבוד בשיתוף פעולה עם מסיר איפור טוב. כשהשתמשתי במסיר איפור גרוע של גרנייר, גם השימוש במסקרה המעולה הזו לא עזר ונוצרו לי גושים בריסים. עמדתי להפיל את האשמה על המסקרה האומללה עד שאימצתי מסיר איפור חדש (עליו אספר בפוסט טיפוח אחר) ומאז זה סיפור אחר לגמרי.
וכמובן שאם אתן משתמשות במעגל ריסים, שימו לב שאתן משתמשות בו לפני המסקרה ולא אחריה, חראם על הריסים.


משמאל לימין:

1. קיט גלוסים צבעוני (ומומלץ בחום) של איל מקיאג'.
2. גלוס דו צדדי של ג'ייד מספר 11 (not my cup of tea). בעבר ייצרו את המספר הזה של הגלוס בגוון הרבה יותר טבעי שאהבתי כי הוא היה עמיד בצורה קיצונית. עכשיו התוצאה הרבה יותר חומה ולא דומה לזו שרציתי.
3. שפתון עיפרון אוברג'ין של איל מקיאג'.
4. אודם מספר 905 של קרליין.
5. אודם מספר 58 של ניוואה.
6. אודם מספר 842 של דיור.
7. אודם מספר 103 של אסתי לאודר.
לרוב אני לא אוהבת מרקמים של גלוסים ולכן התפלאתי כשכ"כ אהבתי את פלטת הגלוסים של איל מקיאג'. מעבר לעובדה שהצבעים שם יוצאי דופן ועשירים מאוד, מדובר גם בגלוסים מאוד נוחים ועמידים.
במחלקת האודמים אני אשמח להמליץ על האודם של דיור, שהצבע שלו נצחי ותמיד עושה את העבודה.


משמאל לימין:
1. buffer brush של מאק.
2. rouge brush של איל מקיאג'.
3. מברשת לגלוסים.
4. puff brush של איל מקיאג'.
5. מברשת רחבה לעפעפיים.
6. מברשת דקה של pupa.
7. מברשת מייק אפ של איל מקיאג'.
8. מברשת לגבות.


(המברשת הראשונה בתמונה מהאתר של מאק).

חוסר מודעות גדול בקרב בחורות בנושא האיפור הוא במחלקת המברשות- תחום שזוכה למעט יחסית תשומת לב. מאז שהתחלתי לשים לב שאיפור מוצלח מתחיל במברשת טובה, התחלתי להשקיע ולקנות מברשות מקצועיות.
מברשות מקצועיות עשויות שיער אמיתי ולכן זקוקות לשטיפה אחת לשבוע. המברשות שלי צולמו בדיוק לפני השטיפה. אני מחזיקה את המברשות עם החלק השעיר למטה מתחת לכיור, מסבנת אותן ושוטפת היטב. זה מנקה אותן משאריות האיפור ושומר על תוחלת החיים של המברשת.
המוצר הכי טוב שקניתי הייתה המברשת הראשונה של מאק. אמנם היא היתה יקרה מאוד ותקופה ארוכה סברתי שזו היתה קנייה מיותרת אך מדובר במוצר הכרחי למשתמשות בפודרה- היא מנצלת מעט חומר ומפזרת אותו באופן אחיד על הפנים, מה שמבטיח תוצאה אופטימלית. מומלץ בחום.



מלמעלה למטה:
1. אייליינר נוזלי Electrolady של מאק.
2. עיפרון עיניים שחור 090 של דיור.
3. עיפרון עיניים שחור של לנקום.
4. טוש איילינר שחור של דיור.
5. עיפרון עיניים לבן של ג'ייד.
6. עיפרון עיניים Ice blue של איל מקיאג'.
7. עיפרון עיניים Grass של איל מקיאג'.

מוצרי המאסט מתוך האוסף הזה שלי הוא עיפרון העיניים המעולה של לנקום שדי במשיכה אחת שלו ע"מ לראות תוצאה נאה שמחזיקה מעמד יום שלם וטוש האיליינר של דיור שמבטיח תוצאה מדויקת ככל האפשר.

שלא תבינו אותי לא נכון, השתמשתי בעברי במוצרים של חברות איפור פחות יוקרתיות, אך ברגע שהכרתי את דיור, את איל מקיאג' ואת מאק הבנתי שעל איכות לא מתפשרים, בייחוד לא כשמדובר בפנים שלך ולכן התחלתי להשקיע.
יתכן והייתי מרגישה כך גם לגבי אופנה ואביזרים אילו היתה לי אפשרות כספית "להכיר" את בתי האופנה הגדולים אך לפחות בתחום הקוסמטיקה זו השיטה שאימצתי.
מוצרי האיפור של חברות האיפור היוקרתיות כ"כ מעולים שאין צורך ביד מיומנת ע"מ להשיג תוצאות מעולות, פשוט ככה.

עד כאן לבינתיים!

2 comments:

  1. אוקיי, הערכה שלך מעוררת קנאה :) המוצרים נראים נהדר, אני משתמשת במוצרים שקיבלתי בקורס כי עוד לא יצא לי להשקיע ממש באיפור היוקרתי יותר, רשמתי לי את ההמלצות שלך, תודה!

    השבמחק
  2. בהחלט אוסף מרשים! אני מנסה ללמוד קצת יותר על מוצרי איפור לפני החתונה- ויש לי ועד דרך ארוכה לפני כפי שאני מבינה! תודה רבה על המידע- הוא עזר לי המון!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top