יום רביעי, 8 ביולי 2009

פרחונית כתמיד

היי לכולם,

אין לי יותר מדי זמן לפעילות הבלוגינג הרגילה שלי כי אני די עמוסה בסידורים היום. מה גם זה יום הטיפוח השבועי שלי, שלא לדבר על כך ש'פרויקט מסלול' עומד להתחיל (בפועל אני הרבה פחות מפונקת ממה שאני נשמעת, סיימתי לאחרונה לקרצף את הבית) ולכן אקצר במילים ואגש לתמונות.
ד"א- לקלאוס יש אקווריום חדש (עם עציץ!) ועכשיו הוא נסיך אמיתי.
כולם במקהלה- תתחדש קלאוס!!!
מלבושיי ליום זה:

פירוט האאוטפיט:

חולצה: צה"לית.
שמלה שנלבשה כמחוך: TNT
חצאית: וינטג'.
נעליים: twentyfourseven
תיק: אלדו
עגילים: רנואר
שרשרת: דיווה

עד כאן להיום!

2 comments:

  1. אהבתי את החצאית,היא נורא מיוחדת והסגול הכהה הזה נורא מתאים לך!אני במקומך הייתי לובשת אותו יותר :)

    השבמחק
  2. תודה יקירתי
    גם אני הגעתי מתישהו למסקנה שסגול וחיוור הולכים טוב יחד

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top