יום שלישי, 7 ביולי 2009

כאילו בלמיין

היי לכולם!

אז הזמנתי בסוף את הנעליים מהאתר של Gmarket בהמלצתה של לנה החביבה שסיפקה לי גירסא הרבה יותר זולה ומספקת למדי לנעליים א-לה בלמיין שחיפשתי בכל רחבי איביי.
אמנם כבר התבשרתי שהמשלוח יצא לדרך רק ב-10.07 אבל בהתחשב בעובדה שחווית הקנייה של הבלוגרית העמיתה היתה מוצלחת- אני מקווה שכך גם תהיה שלי.
מלבושיי ליום זה:
פירוט האאוטפיט:

חולצה מכופתרת: מיס לולה.
מחוך: funkier.
חצאית: רנואר.
סנדלים: מתנה מאמא.
שרשראות: דיווה ו-forever21 (מתנה מחברה)
תיק: גולף
גופיה: קסטרו

10 תגובות:

  1. ואייי את חייבת להראות את הנעליים כשהן יגיעו

    השבמחק
  2. הצלחת להתמודד עם האתר הזה? כל הכבוד!! אני מודה שניסיתי אבל פחדתי "ללכת עד הסוף" כי הרוב שם בשפה לא מובנת גם אם בוחרים באנגלית. אשמח אם תספרי קצת על תהליך הקנייה וכמובן תראי את הגודיז כשיגיעו... :))

    השבמחק
  3. הסיבה היחידה שהצלחתי היא כי לחצתי balmain shoes כמילת חיפוש ובחרתי את התמונה היחידה שנראתה לי דומה מספיק למקור
    האתר מפחיד לגמרי, את צודקת לגמרי.

    השבמחק
  4. הסנדלים מקסימים! מצטרפת לבקשה לפוסט על ההזמנה :)

    השבמחק
  5. ברגע שהנעליים יגיעו שלמות ומהממות (חמסה חמסה) מבטיחה פוסט עם המלצות וטבלת המרת מידות (לקוריאנים יש מידות שונות לגמרי).
    standing ovation- תודה! זו גם הסיבה שהזמנתי את הזוג הנוכחי- נעליים עם תכשיטים זה פשוט יפיפה.

    השבמחק
  6. היית צריכה להוסיף מס או עלות כלשהי כשקיבלת את הנעליים?
    ואם כן, כמה?

    השבמחק
  7. טרם קיבלתי אותן כך שאין לי מושג, הן רק אמורות להישלח אליי מקוריאה מחר.
    נחיה ונראה.
    הבנתי מלנה שהיא לא נתקלה מעולם בעלילות מכס מהאתר הזה, אז אני משערת שגם אני לא איתקל.

    השבמחק
  8. אני בדיוק (בזכותך), מנסה להזמין מהם משהו,
    רק שכל פעם שאני עושה "ORDER NOW" הוא אומר שיש שגיאה, וכשאני מנסה שוב, הוא אומר שזה כבר ב"PROSESING", גם לך עשה בעיות בהזמנה עצמה?

    השבמחק
  9. אממ לא, למען האמת נתקלתי בהזמנה חלקה. יכול להיות שזה קשור לדפדפן שבו את משתמשת? את משתמשת באקספלורר או במוזילה?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top