יום ראשון, 5 ביולי 2009

ממושקפת

בן זוגי סיפר לי על פרק בסיינפלד שבו קריימר החליט שזה יהיה נחמד להרכיב משקפי ראייה סתם כך ואז כשהציעו לו להרכיב במקום רטייה על העין- הוא נענה והרכיב רטייה. בהזדמנות אחרת הוא החליט לרכב על כיסא גלגלים כי זה היה נראה לו מהנה.
שכחתי מזה.
הוא החליט לספר לי את זה כי נכנסתי הביתה מרכיבה משקפי ראייה על אף שניתוח להורדת משקפיים עשיתי לפני שלוש שנים.
לא לחינם החלפתי את הכינוי ל-crazygal.
הסברתי לו ארוכות שזו הצהרה אופנתית וזה מה שקורבנות אופנה עושות.
אבל החבר מסרב להבין.
אז שימשיך להמתין בחשש שאופיע על מפתן דלתו על כיסא גלגלים כי אחשוב שזה כיף.
להלן מלבושיי ליום זה:

פירוט האאוטפיט:

גופיה- לוצ'י.
חולצה מכופתרת- מיס לולה.
מכנס מחויט- קסטרו.
נעליים- ניין ווסט.
תיק- מקס מורטי.
שרשראות- דיווה ו-forever 21 (מתנה מחברה). (התמכרתי להן לאחרונה).
משקפיים- אנונימיות.

התחזיות מכריזות לשווא על מזג אוויר נעים. מוזר. לא זכור לי שדילגתי היום בסלואו מושן עם שיער מתנפנף ברוח הבריזה הנעימה כשפרפרים חגים מעליי.
זכור לי לעומת זאת שרצתי בגרוטסקיות על עקבים גדולים מאוד לעבר האוטובוס, מזיעה ורוטנת' כשראיתי אותו חולף על פניי.
רק בלי הקטע של המזיעה. אני לא באמת מזיעה.

המשך יום מקסים עם מזג אוויר נעים (אבל באמת) גם לכם.
cheers!

תגובה 1:

  1. גופייה ממש מגניבה. אפשר לעשות איתה המון.
    שווה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top