יום שני, 27 ביולי 2009

מחווה למייקל 2

היי לכולם,

יום עבודה יותר תקול ומשובש מזה לא היה לי מזה זמן רב, נדמה היה שכל העסק מתפרק ותלוי על כתפיי השבריריות. אולי אני דרמטית בתיאור אך מדויקת בהמחשת ההרגשה.

מכירים את זה שכל מיני טיפוסים מוזרים מהעבר חוזרים אלייך פתאום לחיים בלי שום קשר למציאות?
אצלי זה קרה באמצעות הפייסבוק המקולל.
בין צרור הטעויות שעשיתי בגיל 17 יש ברזומה שלי גם בחור בטלן אחד שאלוהים יודע למה השקעתי בו אפילו את השני דייטים שיצאנו ביחד.
עשיתי את הטעות הפטאלית של להיכנע ללחצי הפייסבוק ב-you might know שמקריץ תמיד אנשים שלא דיברת איתם שנים והוספתי אותו לרשימת החברים. הרי אני חטטנית פרופילים ידועה.
ניחא, זה לא שציפיתי באמת לדבר איתו.
הפלא ופלא- הבחור פנה אליי:
השיחה הייתה מאוד פוריה ומוצלחת -"מה חדש?"
ומיד אח"כ "מתי נפגשים?"
מה נפגשים, מה, תגיד לי? אתה חי יחד איתיבאותו כוכב? כי אם כן אז היית אמור לקבל את המזכר שלא דיברנו שנים כי אין לנו שום סיבה רציונלית לשוחח.
התקרית הזו עברה בשתיקה כשהבוס שלי הגיע לאחר השיחה הקולחת ביננו למשרד והתחלתי לשבת איתו על ענייני עבודה.
לא עברו כמה ימים ו'עלם החמודות' פונה אליי שוב.
השיחה התנהלה כך:
"מתי את מסיימת לעבוד"
-תשובה מונוטונית מצדי (מהסוג שעונים כשיודעים לאן זה מוביל וחושבים you better not!).
"מה את עושה אחרי העבודה?"
-תשובה מונוטונית נוספת.
"זה לא משעמם?"
-לא. (מה יכול להיות משעמם כ"כ בקניית אוכל והורדת כביסה??)
-"את לבד בבית?"
-כן. הו כאן היתה הטעות שלי! טעות טעות טעות. תמיד תלמדי לשקר!
-"אני אבוא אלייך, נשב נדבר"
-אין לי זמן.
-"אני אעזור לך, נשב נדבר"
-אני לא צריכה עזרה.
-"אני אבוא אלייך, יהיה נחמד, נשב נדבר"
-לא תודה.
אחרי שכבר סיימתי את יום העבודה שלי ועליתי על האוטובוס- טלפון ממס' לא מוכר.
"אז אני בא אלייך?"
לא!!!! פה כבר התחלתי להתעצבן ממש.
הייתם חושבים שהבחור האלגנטי יגיע לנקודת השפל שלו ויגיד לעצמו- די! מספיק.
טעיתם.
בחזרה לפייסבוק- "תבקשי ממני סליחה, את ילדה זבל".
בחיי, על אף שאני משתדלת לא להתרגש מאנשים כאלה כי טיפשות יש בלי סוף בעולם -אך טיפשות, במיוחד כזו שכבר אבסורדית מעלה לי את הסעיף כל פעם מחדש.
צריך להוסיף לרשימת האלרגיות הענפה שלי גם את התכונה הזו.

מלבושיי ליום זה:


התיק והחולצה הם כאמור השלל שלי מהשופינג עם אמא, התיק שבה את לבי מהסיבות הברורות מן הסתם (ניטים!) וקניתי אותו למרות שהניטים דבוקים לתיק באיכות רעועה ומדאיגה משהו, לא ברור לי מדוע לא יכלו להשקיע בזה יותר, זארה בד"כ טובים מבחינת איכות התפירה.

פירוט האאוטפיט:

טי שירט- גריפ
חצאית- 24/7
נעליים- ניין ווסט
תיק- זארה
שרשראות- דיווה ופוראבר 21.

עד כאן לבינתיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top