יום שני, 20 ביולי 2009

אפשר לעשות את זה נכון2

אם כבר קראתי תיגר על החוש האופנתי של נינט בפוסט הקודם והראיתי לכם שאפשר ללבוש את אותו בגד אך בצורה הרבה יותר נאה ואלגנטית, הפעם הפניתי את תשומת הלב למיני בארט שעל ראשה.
גם לי יש מיני בארט בסגנון במגרת הגודיז שלי, ואם יורשה לי להעיד הוא הרבה יותר קוקטי וחביב מהגרסא הכתומה של הנינה, אך בשיטוט ב-Etsy שלי, גיליתי את המוכרת הבאה: Etsy כובעים עם מגוון הרבה יותר אקסטרבגנטי ונאה מהכובעון הצנוע שלי.


הכובע הטווסי מושלם בעיניי, אני נורא רוצה אביזר לראש עם רשת כמו זו. כ"כ גותי ונפלא.
צורם לי מאוד שגם הבארטים האלו עולים משמעותית פחות מהמחיר המופקע ששילמתי עבור הכובעון הפחות מושקע שלי אבל ניחא.
מדובר בהשקעה נהדרת באביזר שמשדרג את כל האאוטפיט ויבטיח לך שלא תיראי כמו היתר.
עד כאן להיום! (הפעם באמת).

4 תגובות:

  1. וואו זה ממש יפה!! אני האמת בעניין של קשתות לשיער מקושטות כאלו... כמו של קנלי מפרוייקט מסלול

    השבמחק
  2. אהבתי כל כך את הלוק של קנלי. גם יפה, גם מוכשרת וגם עם טעם מופלא בקשתות.
    מה עוד צריך מאישה?

    השבמחק
  3. אכן מהמם, אבל אי אפשר באמת ללכת עם זה ברחוב, לצערי :) אני מסתכנת מרסימום בפפיון עכנק על הראש.

    השבמחק
  4. אפשר ללכת עם כל מה שרוצים! אני לא מסכימה עם הדיעה שצריך לפחד להעיז כי אנשים ברחוב מכוערים ולבושים נורא וגם שיפוטיים בנוסף להכל.
    שיזדיינו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top