יום שלישי, 30 ביוני 2009

חשיפה ראשונה

היי שוב,

עוד מאז שעברתי לביתי החדש (מחר אגב יצוין חודש ראשון למעבר!) הבטחתי לכם כי כאשר הכל יהיה מושלם בעיניי, אצלם כל פינה בבית ואחלוק אותה איתכם.
הפרויקט התעכב כל פעם בגלל תירוץ אחר אך לא היום! אחרי שמירקתי, ציחצחתי וחיטאתי את הבית בפרויקט נקיון מאסיבי, החלטתי שזה זמן מעולה לתעד את הבית.
אז הנה הבייבי שלי:ד"א, הבית שלנו הוא אחד הבתים הראשונים שנבנו באשדוד. אין לי אפילו הערות ציניות שקשורות בפרט הטריוויה הזה כי התמונות של הבית שלי מחממות לי את הלב :)

עד כאן להיום!

6 תגובות:

  1. יש לי מקום חם בלב לאשדוד..

    השבמחק
  2. באמת? פרטי נמקי והסבירי?
    אגב, שוטטתי בבלוג שלך
    הוא ממש נהדר
    אני שמחה שחזרת לעדכן!

    השבמחק
  3. מהמממת!
    למרות שבין המטבח ובין שאר הבית אין כ"כ קשר

    השבמחק
  4. תודה על הפרגון יקירותיי !

    השבמחק
  5. תתחדשי, סופסוף רואים את פרי מאמצייך המרובים! :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top