יום שישי, 26 ביוני 2009

פוסט של יום שישי

היי לכולם,

אז נכון, מייקל ג'קסון נפטר. התופעה הגלובלית שכוללת התאבלות על מותו והנצחת מפעל חייו איננה ברורה לי.
מייקל ג'קסון זכה בעיקר ללעג מהתקשורת ומהעולם על שלל התנהגויות ביזאריות שהפגין לאורך השנים האחרונות ועל פרצופו ההולך ונמס עקב שרשרת ארוכה וטראגית של ניתוחים פלסטיים. בל נשכח את החשד הכבד שהתעורר סביבו בעשור האחרון על היותו מטריד ילדים ופדופיל.
אמנם הוא מעולם לא הורשע, אך כפי שכתב הרכילות החביב עליי ב-superficial.com אמר פעם בנוגע למיניותו של אדם למברט- 'אתם יודעים למה בנוגע אליי לא היו מעולם שמועות שאני הומו? מפני שאינני הומוסקסואל'.
עמוק, אני יודעת.
אולי יש בזה משהו ואותו כתב הוא למעשה אלוהים.
אולי לא.
בתור חובבת סלבס, נשמטה לי הלסת (פיסית) כששמעתי מבן זוגי שאדון ג'קסון הלך לעולמו.
פרט לחיבה רנדומלית לכמה משיריו, מעולם לא הייתי מעריצה מושבעת, אך בכל זאת- עושה רושם שבצעירותו ובטרם נתן משמעות מילולית לפתגם 'היהפוך כושי את עורו?- הוא היה מוכשר עד מאוד.
נשאר רק לקוות שמדונה תיבדל לחיים ארוכים כי אני באמת לא בנויה לעוד שינויים כאלה.

לעניין אחר.
היום היה חם בצורה נוראית.
הנסיעה לארוחה משפחתית אצל אמי הייתה כרוכה בסבל נורא.
עשיתי את הטעות הפטאלית של לעטות על עצמי מספר רב של שכבות כשלבשתי שמלה שאותה הפכתי לטופ ומעליה חצאית ארוכה.
להזיע זה כ"כ לא שיק. גורם לי לרצות לעשות קנייה אימפולסיבית של מזגן כאילו אין מספיק נעליים נהדרות בעולם שנועדו למלא את המשבצת הזו בדיוק.
תודה לאלוהיי המקלחת הקרה שהביאני עד הלום.

מלבושיי ליום זה:
פירוט האאוטפיט:

שמלה שנלבשה כטופ- קסטרו.
חצאית- רנואר.
קשת- קסטרו.
חגורה- לוצ'י.
תיק- אלדו.
נעליים- ניין ווסט.
שרשרת- מגנוליה.
עליונית- מנגו.
צמיד- פילגרים (?).

עד כאן לבינתיים,
תזכרו ללכת תמיד בהליכת ירח.
המשך סופ"ש נעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top