יום חמישי, 25 ביוני 2009

החברה האופנתית

היי לכולם!

היום נפגשתי עם חברתי הפשיוניסטה אותה הזכרתי בפוסטים קודמים.
היא באה לבקר בעירי הנהדרת (רייט) אי שם מקיבוץ שומם בגליל.
כדי לחגוג את המאורע כראוי אף יצאתי מוקדם יותר מהעבודה (!) ויצאנו לסיבוב window shopping בקניון הקרוב.
יש סיבה שתמיד שנאתי את קונספט של להתבונן, להתאוות אך לא לקנות. אם זה לא יושב בהרמוניה יחד עם יתר מלבושיי בארון, זה פשוט גורם לי לעוגמת נפש, לצלקת ובאופן כללי אני מרגישה כמו קלאוס הדג שלי כל פעם שאני שואבת לו את המים מהאקווריום.
המראות בקניון היו מרהיבים. נכנסנו לממלכת 'מנגו'-בחשש מסוים, מפחדות להניח לכף רגלנו לדרוך בחנות...אך היא פשוט משכה אותנו פנימה. בזווית העין מצאתי קולב נסתר מאחורי הקופה שפשוט קרא בשמינו. בשורה מסודרת היו תלויים אחד אחרי השני- ווסט מעור שחור עם ניטים ופרנזים, ווסט מעור חום, ארוך ועם פרנזים ומעיל עור אפור משגע וא-סימטרי.
כמה בכינו, כמה ייללנו, כמה רציני לקחת את הפריטים לחיקי משל זה היה צער בעלי קניות.
במקום זאת ציינו בייאוש 'מיתון!' וברחנו מהחנות תוך שאנחנו מקבלות מבטי בוז מהמוכרות.
כאשר חלפתי על פני החנויות, מסיטה את עיניי משל הן היו בחורות שלבושות כמו פרוצות ואני הייתי עלם חרדי, הגעתי לקודש הקודשים, לפלא כה גדול שהייתי צריכה לשפשף את עיניי כדי לוודא שזה באמת נכון-סניף של מאק.
סניף של מאק נפתח באשדוד.
סניף של מאק.
מאק.
כמה צבעים נפלאים, איזה איפור נהדר. גולת הכותרת היתה שזכיתי למחמאות מהמאפרת עצמה על האיפור שלי (איזה כיף!), מחמאה שניה שקיבלתי באותו יום.

לא קניתי דבר.
אפילו הלק המישמשי שעמדתי לקנות ב-4.50 ש"ח בסופו של דבר נקנה עבורי ע"י חברתי הנאה.
שבנו שבורות לב ומאוכזבות לדירתי המקסימה, שאותה הצגתי לראשונה ובאופן מאוד תיווכי בפניי חברתי, שהגיבה ב-'קניתי'.
המשכנו כמובן להתעסק באופנה: החלפנו בספונטניות נפלאה מתנות קטנות- אני הענקתי לה את ה-כאילו משקפי ראייה של Wayfare שלי שעליי נראו מגוחכות ועליה נראו נהדר והיא העניקה לי שרשרת של Forever21 שעשתה לה פריחה נוראית. תחלואים של אדם אחד הוא אוצר של אדם אחר, מסתבר.
חברתי הכירה בפניי לראשונה את העולם המופלא של מגזין ה'ניילון'. שמעתי עליו רבות, השתקוקתי לדפדף בין עמודי הכרום שלו אך בתור הפרובנציונלית שהנני- מעולם לא היתה לי גישה אליו.
עכשיו אני אפילו שוקלת לעשות מנוי. או יה!
תיעדתי כמה מהדברים הנפלאים שיש לחברתי:


הולי שיט, אני ממשיכה להתפעם מכמה שהקלאץ' והשרשרת נפלאים. כ"כ גראנג' וכ"כ שיק!
וכעת למלבושיי:

פירוט האאוטפיט:

גופיה- תחנה מרכזית בת"א, 20 ש"ח.
חצאית- רנואר.
גרביונים- יודפת.
נעליים- ניין ווסט.
תיק ועגילים- אלדו.
קשת צמה- ASOS

כמה שאני שמחה שהשבוע נגמר!
סופ"ש נהדר לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top