יום רביעי, 24 ביוני 2009

מייחלת לסופ"ש

היי לכולם!

כל מי שגם לו השבוע הזה זוחל- אנא להרים ידיים.
אני תקועה בשבוע הכי ארוך והכי מטריד שהיה לי כבר זמן מה.
מעבר לכל מיני דברים מציקים בעבודה שעל חלקם פירטתי בפוסטים השבוע, יש לי פשוט תחושה מעצבנת א-לה צבאית כזו שהשבוע הזה נגרר עד אין סוף.
תחושת העייפות והשיחוק הכניעו אותי וגרמו לי לסרב לעבוד ביום שישי הקרוב.
התלבטתי רבות אם להסכים לחצי יום העבודה כי בכל זאת מדובר באקסטרא כסף ואני בתקופה בחיי שזה בהחלט לא יזיק אך החלטתי כי מנוחה קודמת לכל.
יבוא זן העסוקים-תמיד המעצבן ויגיד שמנוחה מקומה בפנסיה ושלהיות עסוק זה הכרחי.
אני מוכנה להסכים שעדיפה התעסוקה על הבטלה אבל רבאק- בחורה צריכה את שמונה שעות השינה שלה ולו בשביל האפידרמיס. לא ככה?

אני מתחילה לחשוד שג.מ הארורה אחראית לקארמת משרד שלילית במיוחד. כן, החלטתי להפיל את כל מה שרע בחיי עליה. אני חושדת שגם היה לה קשר לזיוף הבחירות באיראן.
בתקופה הארוכה שבה נעדרה, זכיתי למבול מחמאות מצד הבוס שלי. היה נדמה כי הוא סוגד לקרקע שעליה מטופפים עקביי הנאים.
מאז שהיא חזרה לחיי, על אף חוסר היעילות המופגן שלה, כל שאני זוכה לו מהבוס שלי זו ביקורת ולעתים אף יחס ביצ'י במיוחד (שהעלה לי את הסעיף כ"כ היום שמצאתי את עצמי דומעת בסתר, אני כזו בחורה!).
כולי תקווה שזה יסתדר בקרוב כי זה מעכיר לי את מצב הרוח עד מאוד.

'פרויקט מסלול' אורב לי מסביב לפינה, והוא בעיניי כמו אקס כשאת בתקופת יובש. את יודעת שזה פסול ושזה לא יועיל לך בשום צורה אבל זה לא שיש לך אלטרנטיבות אחרות.
כך מצאתי את עצמי שוקלת לצפות שוב בתוכנית, לשרוף תאי מוח שכה אסור לי לבזבז (אין לי ספיירים להקריב, אתם מבינים) ולרטון על כך.
מצד שני, לרטון זה כיף, אז נו מילא.


ולענייני אופנה-
היום שוב הלכתי על הקו הדק שבין זנותיות לבין צניעות.
אילו הייתי משלבת את גרביוני הרשת (!) שלבשתי עם שמלה קצרה יותר, ככל הנראה שהייתי משיגה את המראה המופקר שהתייחסתי אליו בשני הפוסטים האחרונים.

את השמלה שאני לובשת קניתי בחיפה.
התלבטתי האם לקנות אותה, גם כי הייתי מסטולה משמפניה אחרי שחזרתי מטיפול פנים בספא משגע וגם כי חשבתי שהיא הייתה יכולה להיות נאה יותר אילולא הייתה צבעונית יותר.
היום אני לא מתחרטת על הרכישה ואף חושבת שהיא מוצלחת כי גזרתה של השמלה מאוד נאה בעיניי: היא בעלת חצאית מלאה (and I'm a sucker for a full skirt), היא חובקת מותניים ויש לה דיטיילינג מעניין באזור החזה.
מאחר ומצב הרוח העייף והמיואש שלי לא איפשר לי לשבור יותר מדי את הראש על התאמת הצבעים- הטוטאל לוק השחור היה הפתרון המושלם.
החלטתי לצרף את הגרביונים כדי להוסיף טוויסט נועז והכרחי לכל השחור השמרני הזה.
פירוט האאוטפיט:

שמלה: לוצ'י.
גרביונים: מתנה מאמא.
נעליים: סטודיו קטריז. על אף שאיני חובבת גדולה של נעלי שפיץ, אני חייבת להודות כי הנעליים האלה משרתות אותי כבר שנים רבות. בעיקר כי הן אלגנטיות אך גם בעלות עקב נמוך יחסית מה שמאפשר לי לשלב אותן עם אאוטפיטים רבים. חוץ מזה, אני מעריצה גדולה של הרקמה הספתית שעל גבי הנעל. אילו יכולתי הייתי משלבת את ההדפס הזה בכל אספקט של חיי- החל בבגדים וכלה ברהיטים.
לכפייתיות שלום!
עגילים: רנואר.

ולנושא אחר-
החלטתי להקדיש פינה קטנה לחפצים שאני לא מסוגלת לעזוב בלעדיהם את הבית:



1. מפתחות.
2. נייד שגם משמש אותי כנגן מוסיקה (סמסונג טאץ' המקולל).
3. אוזניות (שכן אינני ערס)
4. פצירה.
5. קרם ידיים טופשופ.
6. מיי גוף ויקטוריה'ז סיקרט.
7. בקבוק מים.
8. משקפי שמש.
9. פודרה של 'מאק'.
10. רביעיית גלוסים של 'איל מקיאג'.

ספרו בלי מה אתם לא מוכנים לצאת מהבית...?

יום נהדר ונטול מתחים לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top