יום חמישי, 18 ביוני 2009

האכזבה, הו האכזבה

היי לכולם,

כפי שמרמזת הכותרת, התאכזבתי מאוד מפרק הבכורה של פרויקט מסלול. אין לי מושג מדוע היו לי ציפיות מהתוכנית, הרי בכל זאת מדובר בפורמט ישראלי ,אך למרות הכל היתה לי תקווה שיתגלו מעצבים ראויים בתוכנית והאופנה בישראל תצעד סוף סוף צעד מתבקש קדימה.

אם צפיתן בתוכנית בתקווה לחזות בעיצובים מאתגרים ובמשימות לא צפויות כמו בפורמט האמריקאי- התקווה התפוגגה בוודאי במהירות שכן מדובר בריאליטי טראשי שמספק פרובוקציות עלובות לא פחות מהישרדות, האח הגדול וכל דומיהן הבזויים.

מה היה לנו? בחור שמניח תפילין ובוכה כי לא ראה את אחותו שנה, בחורה שהספיקה להקים התנחלות קטנה עד גיל 30 וזה מהווה את כל עולמה (כן, קשה לחיות איתך, גאט איט. הלאה) ולכן גם העיצובים הם בהשראת חייה הסוערים, הומוסקסואל צבעוני ששיא חייו היה לפגוש את ריטה וכאמור- האישה וה"צ'אלום!!", ריטה בכבודה ובעצמה, שיודעת לומר 'מהמם' בהרבה וריאציות מסתבר, כי זו המילה היחידה שפלטה כל התוכנית.

האתגר הכי גדול בתוכנית היה עבור כל בחורות המטר וקצת שכלל ניתורים וקפיצות ע"מ להגיע לבדים שהתנופפו בשדרה. טירוף.
המשימה הייתה למעשה כ"כ סבוכה ומפרכת, שכמעט כל המעצבים סיימו אותה במהירות מפתיעה עד שנשאר להם מספיק זמן לדיבורי סרק אחד עם השני ולשרת את משי כמובן.
להבדיל, בפורמט האמריקאי היו אתגרים מסובכים שהניבו לרוב תוצאות מפתיעות לטובה, מחסור תמידי בזמן והרגשת לחץ ועבודה אותנטיים.

נקודה נוספת שהטרידה אותי היא מדוע לארבעה ממשתתפי התוכנית יש קשר כלשהו ביניהם? לא ראיתי לכך עד כה שום הצדקה אומנותית, הניחוש שלי הוא שהמפיקים של התוכנית מתכננים באיזשהו שלב תקיעת סכינים או דרמה כלשהי בין אחד הזוגות (הבעל והאישה או האח והאחות). הידד.

אין טעם באמת להתחיל לדוש על נושא משי, שכבר הוכתרה כבובלילית החדשה. כמובן שהיא שם כדי לספק את הרייטינג.
הנקודה היחידה ששיעשעה אותי היה כשהשופטים הגדירו את היצירה הגרוטסקית שלה (אם בכלל ניתן לתת לה קרדיט על יצירת השמלה) כתור 'מפתיעה'. הסיבה היחידה שזה שעשע אותי היא משום שהייתי בטוחה שבעריכה חתכו את המשך המשפט 'מפתיעה בכיעורה'.

גם בנוגע לשמלה הזוכה, העמדתי פני ענת ווקסמן ולא הבנתי על מה המהומה. גם כשבחנתי את השמלה בתמונות לאחר מכן החזקתי בדיעה דומה- היא משעממת לטעמי, חסרת כל מעוף וגזרה. לא ברור לי מה אני מפספסת, אולי שביב כלשהו של טעם טוב אבד לי בפעם האחרונה שהשתטחתי על הפנים (זה קרה לפני חודשיים, אם אתם תוהים). תעלומה.

תהיתי לא מעט אם ניתן למצוא מנחה כריזמטית ונעימה פחות מהיידי קלום, מסתבר שרק בתחום הזה הגרסא הישראלית צלחה, שכן היא הביאה לנו את שירז טל הרובוטית.
גם בתחום השיפוט והמנטור, לא נמצא מישהו שסיפק את הסחורה- בוודאי לא כמו טים גאן האגדי, שאף הפך לדמות קומיקס או לפאנל שופטים המוצלח כמו מייקל קורס ונינה גרסיה.

אם יש דרך חזקה יותר להמחיש עד כמה התוכנית הזו שכונה, הרי שאחת הדוגמניות היא שכנתי לשעבר, שממשיכה לגור בבניין הקודם שלי (שבו גרתי באמי) ברובע יג' הזוהר באשדוד. נאה לה.

חבל שבישראל מתאמצים לעשות טראש מכל תוכנית אפשרית. על אף העובדה שערוץ 2 הוא ברירת המחדל היחידה שלי- אני לחלוטין לא משוכנעת שאמשיך לצפות בתוכנית.

לנושא אחר- מחר אני עורכת חנוכת בית למשפוחה. זה היה אמור להיות משהו אינטימי וצמח פתאום להיקף של שלושה עשר איש, שזה הרבה במונחים של מישהי שלא אירחה בעבר וגרה בדירה שמשתרעת על 50 מ"ר.
החלטתי לערוך שולחן קל שיכלול בעיקר פירות ומתוקים. גם כי זה יותר מתאים לשעת בין ערביים ביום שישי חם וגם כי זה דורש הכי מעט מאמץ מצדי.
מבחינתי העיקר הוא שמצאתי אאוטפיט ממש מוצלח למחר. לוק שמשדר: אני יכולה להחזיק בית נקי, עבודה טובה וגם למצוא זמן להתלבש נהדר! או לפחות כך אני משוכנעת.
לכן מחר כבר לא יהיו לי תירוצים- אני מתכוונת לצלם כל פינה בבית ולשתף עמכם את התמונות (הידד! אתם וודאי אומרים לעצמכם).

להלן מלבושיי להיום:

פירוט האאוטפיט:

חולצה וגרביונים: אנונימיים.
חצאית: בוניטה.
נעליים: ניין ווסט.
שרשרת: יריד באוניבריסטת ת"א.

הלכתי על לוק ממש קלאסי ונטול צבעים ביומיים האחרונים, שזה אמנם נחמד אבל בהחלט עושה לי חשק לאאוטפיט עם קצת צבע בימים הקרובים.

אני ממש אוהבת את הנעליים שנעלתי היום, שכן הן מאוד אלגנטיות. הבעיה העיקרית בהן היא שלמרות שהן משדרות נוחות, בגלל העקב הקטנטן שלהן, הן למעשה צרות ומרושעות להחריד. הפעמיים היחידות שנעלתי אותן סבלתי כ"כ שנאלצתי לעשות אחורה פנה ולהחליף אותן בזוג יותר שפוי. הפעם השלישית שנעלתי אותן, היום, הייתה הרבה יותר מוצלחת (על אף שעדיין היה לי זוג ספייר בתיק) וטוב שכך, כי לא הייתי רוצה לזרוק אותן לבוידעם, כ"כ קוקטיות ומתוקות.

אני לא עובדת מחר, שזה כבר שינוי מרענן, רק שחורה לי שסיימתי את שבוע העבודה בטון צורם עקב כל מיני בעיות מקצועיות שהתגלו במשרד והעכירו את האווירה. האווירה הייתה למעשה כה נוקשה ועגומה, שנתבקשתי לכבות את הרדיו שלו האזנתי (what the farge?)- אתכם לגלגל"צ!

מזל שיש לי סופ"ש שלם לשכוח מזה.
להת'!

3 תגובות:

  1. מסכימה לחלוטין עם כל מה שכתבת על התוכנית! תהני בחנוכת הבית :)

    השבמחק
  2. התוכנית הראשונה באמת הייתה קצת מאכזבת.
    אולי היא תשתפר בהמשך, צריך לחכות..
    בכל מקרה, אחלה אאוטפיט!! ממש יפה :)

    השבמחק
  3. כן גם אני התאכזבתי ציפתי ליותר אולי זה הישתפר מקווה(:

    התמונה השנייה מדהימה!

    מוזמנת כמו תמיד(:
    שבוע טוב!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top