יום שני, 15 ביוני 2009

עקרת בית מהפיפטיז

היי לכולם,

כן, כן. הכותרת אינה שגויה. היום הייתי במצב רוח פיפטיזי-שארלטי - stay at home שכזה.
אני ממש אוהבת את הלוק הזה של הפיפטיז ולכן לא מפליא שהחלטתי לאמצו גם היום.

פירוט האאוטפיט:

חגורה ועליונית- h&m
שמלה- הוניגמן
נעליים וגופיה- אנונימיות
שרשרת פנינים- מתנה מאמא
סיכת ראש- דיווה.
שעון- דונה קארן.

וברוח הפוסט (כולם להצטרף אליי!):

"אח איפה, איפה הן
הבחורות ההן עם הקוקו והסרפן
עם הטורייה והשברייה למה כבר לא רואים אותן
"


חומר למחשבה, הא?

ולנושא אחר-

כבר דיווחתי בעבר על הרפתקאותיי עם היתושים (ממש אינדיאנה ג'ונס, אני יודעת). אמש הייתה השתלשלות אירועים ומסתבר שעכשיו אני גם פונה לקהל העכבישים. מעבר לכך- עכשיו התעורר בי חשש כי אני עצמי עכבישה.
הרגשתי אתמול שמשהו מטפס עליי. כשוידאתי שזה לא בן זוגי, נתקפתי בפניקה עצומה אך ניסיתי להרגיע את עצמי בטוענה שאני וודאי הוזה. למחרת בבוקר כשקמתי (ומפאת החום הכבד ששורר בדירה אני לרוב ישנה ללא מלבושים כלל) גיליתי עכביש מחוץ תחת עול משקלי.
"הזכר (העכביש) הוא ללא ספק המפסיד העיקרי, ולעתים תכופות הוא אפילו אינו מספיק להפרות את ביצי העכבישה. הנקבה כך נראה מרוויחה הפריה או ארוחה ולעתים אף את שניהם".
איזה עלילות שווא. לא הפריה ולא ארוחה (אפילו לא יצאנו עוד לדייט ראשון, מה קרה?).
מגיע לך, עכביש פרייאר, אם ציפית למצוא אצלי ביצי עכבישה. מגיע לך שנמחצת!
*אמרה לאחר סשן דמעות תראפי במקלחת*
:)
עד כאן לבינתיים, וזכרו- אם מישהו מנסה להפרות אתכן, שלפחות תצא לכן מזה ארוחה בחינם!

4 תגובות:

  1. אחלה פיפיטיז לוק, החגורה מוסיפה המון

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את את העליונית והחגורה!!
    מוזמנת לבקר(:

    השבמחק
  3. אאוטפיט נהדר! אהבתי מאוד
    (:

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top