יום שבת, 13 ביוני 2009

פוסט מטופח

היי שוב,

החלטתי להקדיש אחת לכמה זמן פוסט לטיפוח. כל פעם אשתף אתכם ב'סודות' הטיפוח שלי בחלק אחר של הגוף.
הפעם החלטתי להקדיש את הפוסט לחלק קטן למדי בגופנו אך בעל חשיבות- הציפורניים.

שנים סבלתי מציפורניים שבורות וקצרצרות ורק בשנה האחרונה נראתה מגמה מפתיעה במחוזותיי של ציפורניים אסתטיות יחסית. אמנם להאריכן לאורך שאופטימלי בעיניי אינני מסוגלת כי הן כאמור מאוד שבירות אך ממילא לק צבעוני נאה יותר על פני ציפורן קצרה ואין כמו הפרנץ' מניקור ע"מ ליצור אפקט של ציפורן ארוכה יותר.

בשל המרקם העדין של הציפורניים שלי, אני מקפידה על רוטינת טיפוח שכוללת שימוש במחזק מוצלח. עד לאחרונה השתמשתי במחזק לציפורניים של סאלי האנסן ולאחרונה זנחתי אותו לטובת מותג הציפורניים המהולל Essie.

כמו כן אני מקפידה למרוח אחת לכמה זמן (כשאני לא מתעצלת), קרם טיפוח לאזור העור שמסביב לציפורן (שזוכה לרוב להזנחה משום מה) ולציפורן עצמה. זאת בתוספת לשיוף טוב ולקרם ידיים (ויקטוריה'ז סיקרט או בודי שופ) מבטיח לציפורניים שלי טיפול עשרת אלפים על בסיס שבועי.

המגמה השולטת בקיץ האחרון מבחינת הלאקים הם כמובן צבעי הניאון. החלטתי להיות קורבן אופנה מן השורה ולכן סחבתי את עצמי ואת ציפורניי שלקו בגוון חיוור מדי לחנות הביוטי קייר הקרובה לביתי ורכשתי לאקים בכל צבעי הקשת.
נכון, עם לאק בצבע צהוב בוהק טרם העזתי לצאת מחוץ לסף הדלת (וזה לא מונע ממני מלפנטז על לק צהוב בננה של Essie) אך עם לאקים בגוון ירקרק או טורקיז נראיתי כבר לא פעם.
אם אוכל לתת לעצמי קרדיט קטן- התלהבתי מהצבעים הבוהקים האלה מעט לפני שהטרנד נכנס להילוך גבוה. אפילו התאכזבתי מעט לגלות שזו לא המצאה גאונית שלי (הנה הלכו להם המיליונים).

על אף שאינני נוהגת לבקר רבות בביוטי קייר מאחר ובתחום האיפור אני מעדיפה רשתות איפור מעט יותר יוקרתיות, בתחום הלאקים הם עושים את העבודה. יש להם לאקים בצבעים בלתי שגרתיים שאני מתקשה למצוא אצל חברות יותר מכובדות כמו רבלון או סאלי האנסן. העמידות שלהן סטנדרטית לחלוטין (כלומר דורשת שכבה נוספת אחת ליומיים אם אתן אובססיביות כמוני) והמחיר שווה לכל כיס.

בעברי הלא רחוק נהגתי להשקיע גם בציורי ציפורניים משל הייתי מניקוריסטית מדופלמת אך מפאת חוסר זמן זנחתי את התחביב לטובת לק אחיד וצבעוני (המלאכה הזו דורשת דקות ארוכות של ייבוש, עובדה שמתנגשת מעט עם היותי עובדת במשרה מלאה). כשאני מחליטה להשקיע אני עושה לעצמי פרנץ' עם לאקים של אסי או של אסתי לאודר.

בנוגע לרגליים, אין לי מיומנויות טיפוח מוצלחות במיוחד ולכן אחת לכמה זמן (שוב, בהנחה ואני לא מתעצלת) אני משתדלת ללכת לפדיקוריסטית. אם יש לכן טיפים אשמח לשמוע!






תגובה 1:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top