יום שלישי, 9 ביוני 2009

הו מיגרנה, מיגרנה

היי לכולם,

אם יש לכם דה ז'ה וו מהכותרת הרי זה משום שכבר תיעדתי את המיגרנות שלי בפוסטים קודמים. לצערי היא אוהבת לתקוף אותי לעתים קרובות מדי בתקופה האחרונה.
אולי השפעתה תסביר כיצד העזתי להסתובב באשדוד בחצאית טו-טו. אולי היא אף תסביר את העובדה שנהניתי מכך.
בכל מקרה, היו לי תהיות רבות האם ללכת על הלוק הדרמטי והתיאטרלי הזה ואז החלטתי- מדוע לא? השמלה היא קלאסית ופשוטה שנקנתה ברנואר עודפים ב-30 ש"ח עוד בגלגול החיפאי שלי. היא מזכירה לי את סגנונה הקסום של ג'קי קנדי ובגלל הפשטות שלה הרשיתי לעצמי לשחק איתה ולהוסיף לה טון דרמטי משהו.
הנה התוצאות:
פירוט האאוטפיט:
שמלה: רנואר.
חצאית: Ebay.
חגורה: לוצ'י.
סיכה: וינטג'.
נעליים: ניין ווסט.
תיק: מנגו.

טוב, אני זונחת אתכם לטובת עוד סידורי דירה (לא, זה לא נגמר) ולתהיות עמוקות בדבר איזה כדור יפטור אותי מייסוריי הקשים (שהוא לא 9 מ"מ).

אגב, היום קודמתי בעבודה. יאאי לי :) אני משערת שאם הייתי סובלת מעט פחות היום, הייתי מקדישה לזה חלק משמעותי יותר בפוסט.

המשך ערב מעולה ונטול כאבים לכולכם!

2 comments:

  1. אהבתי את הדרמטיות של החצאית , זה בהחלט משהו שלא מצפים לו..
    ח"ח על היצרתיות

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top