יום ראשון, 7 ביוני 2009

פוסט מהבית החדש

היי לכולם,

אמש היה הלילה השני שלנו בדירה, שתהפוך בקרוב להיות טיפ-טופ, כמו שרציתי. עד כה התרשמתי מאוד מהאמבטיה הגדולה ומרווחת שבה ומהמים שחמימים תמיד- זה חשוב!כמו כן גיליתי כשרון חדש שהופך אותי לאשת חיל אפילו יותר מאשר כבר הוכחתי לעצמי בעבר- רדיפה אחר ג'וקים והריגתם.

אתמול גם היה היום שבו התחלנו להתיידד עם השכנים החדשים ע"י איומים הדדיים כשגילינו ילדים מרושעים בשכונה שהחלו להשליך אבנים על חתולי רחוב אומללים. גיליתי את הצד הערסי שבי. אמנם הצד הזה כולל הנפת אצבע מאשימה וקריאת 'חולירע!' לכל עבר, אבל אל נא תשכחו שאני בכל זאת רוסיה.

פרט לתקרית הלא סימפטית הזו ולג'וקים מתים פה ושם- אני מאוד מרוצה מהבית. סוף סוף פינה משל עצמי, שבה רק אני זו שאחראית לעצמי- פשוט נפלא.

התחלנו כבר הערב עם סבב חנוכות בית, אירחנו כמה חברים, קיבלנו כמה מתנות- היה נחמד. ירדתי מהרעיון של לארגן משהו גדול כי אני עדיין סוחבת איתי את העייפות המצטברת מהשיפוצים. קשה להיות מנהלת תיקי לקוחות ביום ודודו מהום סנטר בלילות.

אתמול אמי ואחותי ביקרה אותנו וגיליתי שיש לי יורשת בתחום הסטיילינג.
הביטו בעצמכם:יש פוטנציאל, אה?
(נכון, זו הצצה לבית אך אני מסרבת לחשוף אותו במלואו עד שאנחנו מסיימים את כל התיקונים הקטנים.)

בינתיים אין לי מה לדאוג לכתרי (או יותר נכון לבארט שלי, כפי שתיכף תבינו) ולכן אמשיך להציג בפניכם את מלבושיי ליום זה:
צר לי על האיכות הנמוכה, טרם פיענחתי אם הבעיה הייתה בעדשת המצלחה או במראה שטרם הספקתי לנקותה,
אך בכל מקרה- הנה פירוט האאוטפיט:

חולצה מכופתרת: ראלף לורן.
ג'ינס: יופ.
ווסט: זארה.
נעליים: Nine west.
מיני בארט:Esty.com
תיק: וינטג'.
עניבה: מתנה מאמא.

זו הייתה ההשראה שלי לאאוטפיט היום:
אמנם הייתה חסרה לי הצבעוניות הנהדרת שיש באאוטפיט של קארי, אבל הסתדרתי עם מה שהיה לי. כבר הצהרתי לא מכבר שאני משתוקקת לתיק כמו שלה, שהוא למעשה case וינטג'י לכובעים. כמה נהדר!

טוב, אני אפרוש לי למיטה בשלב זה (השעה כה מאוחרת!:)) ליל"ט!


2 comments:

  1. המיני בארט פשוט מטורף! מקסים מקסים. וכל הלוק כולו מאוד יפה.

    חוצמזה שהרגת אותי מצחוק עם "דודו מהום סנטר בלילות" :)

    מחכה ל"פוסט דירה", שנראה על מה עבדת קשה כל כך..

    השבמחק
  2. מטורף רק שלא יעיל כ"כ לשיער דק כמו שלי. תמורת הסכום המופקע שהוצאתי על הכובעון הזה לא יכלו לחשוב על תופסן סביר יותר?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top