יום שישי, 5 ביוני 2009

פוסט מותש

היי לכולם,

התכוונתי לפרסם אמש פוסט נוסף בנוהל הרגיל שעוסק במלבושיי באותו יום, אלא שמיד אחרי העבודה נאלצתי לעטות את סרבל העבודה שלי ולהמשיך לחלטר בתור צבעית. סקסי.
בכל מקרה, החלטורה נמשכה מעבר למה שציפיתי, כך שרק בסביבות חצות התקפלנו מהבית החדש וחזרנו למנוחת שש שעות צה"ליות כדי להירגע מעט מכל העבודה.
גם היום אני מתעסקת בשלל סידורי בית אלא שלשם שינוי סוף סוף ניתן לראות אור בקצה המנהרה והדירה המזוהמת חוזרת לפיגורה המקסימה והנקייה שלה, כפי שלא ראתה את עצמה מזה שנים (אני מודעת לאלמנט ההאנשה כאן אך סלחו לי- אני מאוד עייפה). ברגע שהבית יהיה מסודר רשמית- אציף אתכם בתמונות מפורטות מכל פינה בו, מבטיחה.

כאמור, להלן מלבושיי נכון לאתמול:

פירוט האאוטפיט:
גופיה: לוצ'י.
שמלה שנלבשה כחצאית: רנואר (גם הגרסא השלמה של השמלה מאוד יפה לדעתי, החלטתי ללבושה כחצאית כדי לגוון מעט, אני מאמינה במהלך הקיץ תוכלי לראות גם את כולה).
נעליים: קליגולה. (אני מאוהבת בנעליים האלה, הן אדירות לפי דעתי).
עגילים: קסטרו.
פרח: Ebay (באופן משעשע, באותו בוקר בדרכי לעבודה, נתקלתי בפרח בעל גוונים דומים- כמה חבל שלא צילמתי אותו).
תיק: וינטג'.

החלטתי ללכת על הלוק המאוד נשי ופרחוני הזה באותו יום כקונטרה על כל הפעילות המאוד בוצ'ית שאני עוסקת בה בימים האחרונים (ע"ע צפיית משקופים, הא?).
שמחתי על הבחירה.

שיהיה לכולנו סופ"ש נעים ומלא במנוחה, לשם שינוי.


תגובה 1:

  1. הנעליים מושלמות!

    מוזמנת לבקר כמו תמיד(:
    שבוע טוב!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top