יום שני, 1 ביוני 2009

עדכון קצר

היי לכולם,

רציתי רק לעדכן שאני מ-ו-ת-ש-ת. העברתי את רוב חלקי היממה בקרצוף, טיטוא, צביעה וחיטוא מאסיבי של כל חלקי הבית.
התברר שדיירי הדירה הקודמת לא היו אנשים כפי שהסקתי קודם לכן עפ"י חזותם אלא זן אבוציונלי מתקדם פחות- אם לשפוט לפי המצב שבו הותירו לנו את הדירה (מטונפת).
אנו ניאלץ להעביר את הלילות הבאים (עד הסופ"ש בתקווה) בבית אמו של בן זוגי עד שנסיים סופית לארגן, לצבוע ולסדר הכל ואז אני מקווה שסוף סוף דירתי בובתי תהיה מוכנה.
במקרה ואלבש בימים הבאים משהו שאינו קולע להגדרה של שמאטע-שלא-נורא-אם-צבע-מטפטף-עליהם (שזה יהיה הלוק שלי נכון לימים הבאים)- מבטיחה לשתף.

עד אז- יש למישהו רולר ספייר?
לילה טוב.

4 תגובות:

  1. ימי מעבר דירה הם תמיד סיוטיים וקשים, אבל לפחות בסופם מחכה הדובדבן שבקצפת - בית כיפי ומושקע.
    והכי בונוס - הזדמנות לסדר את כל הארון מחדש ולגלות כל מיני פריטים שנשכחו אי שם מאחור במדפים..
    שיהיה בהצלחה ויעבור מהר! :)

    השבמחק
  2. לגמרי. הבית המסודר, המטופח והנקי זה כל מה שאני חושבת עליו בימים האחרונים (שזה שינוי מפתיע!), אני כבר מחכה לרגע שבו אראה אותו בגדולתו!

    השבמחק
  3. מעבר דירה = טראומה. במעבר הדירה האחרון שלי הייתי חולה לגמרי אז זה היה אפילו עוד יותר מתיש וקשה.
    ועכשיו השכנים שבאותה הקומה שלי עוברים דירה = שבועיים של שיפוצים ומקדחות.
    תוכלי להתנחם בעובדה שזה יעבור מהר ואני לגמרי עם שלי בדעה שלסדר את כל הארון מחדש זה כיף גדול!!

    השבמחק
  4. מסכימה לחלוטין, יש לי נטייה לסדר מחדש את הארון מפעם לפעם בלי הצדקת מעבר הדירה.
    רק שטרם הגעתי לשלב הזה, אני טורחת כרגע בעיקר על לצבוע קירות שהם לא רק מטונפים מאוד אלא גם צבועים בצבע טורקיז מזעזע- מסתבר שדיירי הדירה הקודמת לא רק היו מלוכלכים אלא גם חסרי טעם. הברוך! אבל אני בטוחה שהמאמץ יהיה שווה הכל ברגע שאפשר יהיה לגור בדירה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top