יום שלישי, 23 ביוני 2009

almost sluty

היי לכולם!

היום הלכתי על לוק ה-הייתי-נראית-זנזונת-אילולא-הטי-שירט-שלי. אז תודה רבה לצה"ל על הטי-שירט הלבנה ששימשה אותי גם כחגורת צניעות.
לאור מודעות לקויה לפריטי בייסיק ממנה סבלתי עד לאחרונה ולאור העובדה שהפנמתי את היותי ענייה באופן רשמי (אתמול ראיתי רהיט שנזנח ברחוב ותהיתי לעצמי אם הוא יהיה שמיש אצלי בבית, מביש אפילו להודות בכך!) נאלצתי לעטות על גופי את אותה טי שירט שליוותה אותי בזיעת אפיים במהלך הטירונות.

הביטו בעצמכם:

פירוט האאוטפיט:

טי-שירט: נראה לי שהבנתם כבר.
מחוך: זברה.
חצאית: טופשופ.
נעליים (שלא תועדו בתמונה): נעלי מרקו (הכסופות ההן).
תיק: חנות כלשהיא בחיפה.
חגורה: h&m.

אם פרשת החופש שלי הדירה שינה מעיניכם האופנתיות אז הרשו לי לעדכן בנושא: אתמול קיבלתי טלפון מהבוס שלי והוצעה לי פשרה מגוחכת למדי . מאחר והפשרה אינה היתה נאה בעיניי, החלטתי לצאת עם ידי על העליונה ולוותר על כל העניין הזה.

עדיין מלווה אותי תחושה מחורבנת למדי לגבי כל הקטע הזה.
חילחלה אליי ההבנה בשלב מוקדם מדי בשבוע שלמעשה אין לי כוח אליו ואני רוצה שייגמר כבר.
זרג.

יהיה טוב, אתם אומרים?
מזל שיש ערב טלוויזיה משובח (מי אמר 'מועדון לילה' ו'מסודרים2' ולא קיבל?)
להת'!



2 comments:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top