יום שני, 25 במאי 2009

A post from work

היי לכולם,

אני מעבירה לי עוד יום זוהר ומרגש בקיוביק שלי במשרד,
בין לבין החלטתי לייסד את:

פינת ה-אווו:

אם הפינה הזו נשמעת לכם מאולתרת- הרי משום שהיא באמת כזו, אך החלטתי שתמונות ה-הרסתם-לי-את-הבריאות
שאני עומדת להעלות הנה, דורשות מעמד מיוחד.
מעבר לעובדה שרואים בבירור כי הילדות הבאות שוחות בבריכת גנים מוצלחת, הרי גם ניכר שטעמם האישי של ההורים שלהן משובח לא פחות.
לכל התוהים בדבר, התמונות לא צולמו בבת ים, כי בוא נודה, הילדות הקטנות האלה יכולות לתת למיטב נשות ארצנו שיעור מזורז באופנה,
הן נלקחו מן האתר הבא:
http://altamiranyc.blogspot.com/
האתר מומלץ באופן כללי לכל מי שרוצה לראות אנשים שיודעים להתלבש היטב ולא מתביישים להעיז- דבר שבהחלט חסר לנו בארץ לפחות כמו הסכם שלום עם איראן. בערך (בעולם שלי לפחות).
טוב, חדל קשקשת, כדאי שתיראו בעצמכם על מה כל המהומה:


לפני שאתן מספיקות לצווח 'ס'חמודות', תנו לי לעצור אתכם רגע כדי לדון על חוסר הפייריות בעולם: אני לא מתכוונת לרעב בהודו או למלחמה בסרי לנקה שנפסקה רק עכשיו- אני מדברת על שאנל! כיצד אפשרי שהילדה הזו מסתובבת ברחובות פאריס (נקודה לא פיירית לכשעצמה) בדיוושים על הקורקינט שלה עם תיק של שאנל בעוד שאני תוהה לעצמי על איזה מהכליות לוותר, כדי להרשות לעצמי תיק שכזה?

אחרי שסיימתי להיות טרודה בנושא הזה, לפחות עד הפעם הבאה שאיתקל בפוסט הזה ואראה שוב את התמונה , ברצוני לדווח כי מיד עם סוף יום העבודה שלי, אני קופצת לבקר את mommy dearest כך שצפו לפוסט בואו-נתלהב-ממה-שלבשתי-היום מאוחר יותר הערב.

להתראות בינתיים!

תגובה 1:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top