יום שבת, 30 במאי 2009

DIY project

היי שוב,

זה רק אני או ש-DIY נשמע לי אוטומטית כמו DUI (נהיגה תחת השפעת אלכוהול)?

ההשראה:
טוב, אני חייבת להודות שקשה לכנות את מה שהכנתי DIY כי לא נדרשתי להכין באמת שום דבר, כל מה שהיה דרוש זה מעט דמיון חולני.
אחרי שהצהרתי שאני רוצה שעון מוזהב של Casio (כ"כ אייטיז) והתחלתי לפשפש במגרותיו של בן זוגי בחיפוש אחר משהו דומה, נתקלתי במיני אולר חמוד בצורת אקדח. מיד התחלתי להריע, לשמוח ולהצהיר כי אני מתכוונת לענוד אותו. בוודאי הטמעתי בבן זוגי ספק או שניים בנוגע לבריאות המנטאלית של זו שהוא עתיד לגור איתה בעוד יומיים בלבד, אך לפחות יש לי עכשיו אביזר מגניב, שלא לומר בטיחותי! (כי אין דבר בטיחותי יותר מבחורה שכאמור, הסובבים אותה סקפטיים בנוגע למצבה הנפשי שעונדת סכין חדה סביב צווארה).
כל מה שעשיתי היה לשטוף מעט את האולר שהעלה אבק זה זמן רב במגרה, חיברתי לו שרשרת כסף רגילה והרי התוצאה:
המשך ערב מקסים, וזכרו לא לעצבן אותי :)

4 תגובות:

  1. Cool blog and necklace :) thanks for your comment, sweetie! :)


    x

    השבמחק
  2. השרשרת שהכנת מהאולר מקסימה, בהחלט יש כאן השראה
    והמון בהצלחה בחיים המשותפים, שתדעו רק אושר :]

    השבמחק
  3. תודה יקירתי! אז אולי אני לא משוגעת אחרי הכל??
    :)

    השבמחק
  4. וואו איזה רעיון מעולה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top