יום שלישי, 26 במאי 2009

מלבושיי ליום זה.

היי לכולם,

בטרם אתחיל לדסקס על מלבושיי היום, ברצוני לחלוק איתכם קומץ חנויות איכותיות שנתקלתי בהן ב-Ebay.
יצא לי להיתקל בהרבה אנשים שתהו כיצד אני עושה קניות בEbay, איך אני מוצאת שם מציאות וכד',
אשמח לחלוק איתכם את מה שמצאתי לאחר שעות רבות של נבירה, שלסירוגין הייתה כרוכה בייבבות (בסגנון של "אני רוצה כזה!"):
חנות ראשונה.
חנות שניה.
חנות שלישית.
חנות רביעית.
חנות חמישית.
חנות שישית.
חנות שביעית.
חנות שמינית.
חנות תשיעית.
חנות עשירית.
חנות אחת עשרה.
חנות שתיים עשרה.
חנות שלוש עשרה.
חנות ארבע עשרה.
חנות חמש עשרה.

אתר נוסף בסגנון Ebay הוא אסתי. זהו אתר שמורכב גם הוא ממיני חנויות שכאלה, חלקן על טהרת הוינטג' וחלקן עבודת יד. מכיוון ש'אסתי' הוא אתר קטן בהרבה מסדר גודלו של Ebay, רוב הסיכויים שגם למצוא מוכרים מפוקפקים תתקשו למצוא שם וזה היתרון בו.
ב-Esty אין חיה כזו- מכירות פומביות, שזה יתרון שיש לEbay עליה: מעבר לעובדה שבמכירה פומבית לא ניתן לדעת מה יהיה המחיר הסופי של המוצר (וכך בעזרת יכולת מיקוח טובה ומזל ניתן לזכות במציאות של ממש), הרי שגם ההשתתפות במכירה הפומבית עצמה והמיקוח בה היא חלק נכבד מחוויית הקנייה. What a rush!.

הנה כמה תמונות נבחרות מהאתרים:
*נגמלתי מאי.ביי, נגמלתי מאי.ביי*, אני מזכירה לעצמי כדי לא ליפול שוב בחכה.
ולכן במעבר חד, אעבור ללבושי היום:
טופ וחגורה: מ-2007, לא זוכרת מהו המותג שלה.
חצאית: טופשופ.
נעליים: Office (מותג בריטי).
תיק: ניין ווסט.
שרשרת: מגנוליה.

הלבוש היום היה מאוד קייצי ומרענן לדעתי על אף שהוא לא לחלוטין הסגנון שלי (מצד שני לסגנון שלי יש הרבה פנים) ועל אף שקר אצלנו במשרד עד מאוד בגלל רודן עריץ ואכזר אחד ששמו הוא מזגן ללא תרמוסטט (!) ששולט בנו.
חבל שלא היו לי גרביונים לבנים להשלמת איכויות הסיקסטיז שהטופ מביא לאאוטפיט שלי, אבל נו מילא.

שיהיה לכולנו המשך ערב נעים!

3 תגובות:

  1. החנות הראשונה ממש טובה...הרבה וינטג' במחירים סבירים לגמרי! תודה על הלינקים! :)

    השבמחק
  2. אני נורא מפחדת לקנות באי ביי.. אבל ממש בא לי להתחיל

    השבמחק
  3. אין באמת סיבה לחשוש. את צריכה לקחת לעצמך את המידות שלך, למרות שאפילו את זה לא עשיתי כי אני יודעת שאני מידת S סטנדרטית.
    לקנות בחנויות שיש להן פידבק טוב בלבד ולקרוא את הפידבק המדויק ולקבל קנה מידה מסוים על כמה אמור לעלות משלוח לכל מוצר כדי לדעת אם זה הגיוני או לא (יש כאלה שמנפחים את מחיר המשלוח ללא כל פרופורציה).

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top