יום ראשון, 31 במאי 2009

פוסט אחרון בדירה הישנה

היי לכולם,

עקב לו"ז צפוף הערב שמורכב בעיקר מסידורים שקשורים לדירה, לא תוכלו להנות מהגיגיי השנונים.
נראה כי גם בימים הקרובים לא יצא לי לעדכן את הבלוג משתי סיבות:
1. חוסר זמינות של אינטרנט (בתיאוריה, הטכנאי אמור להגיע בשלישי בצהריים).
2. עומס בעבודה (ובתיאוריה, יש ה-מ-ו-ן מה לעשות).
מקווה מאוד שביום שלישי יצא לי לעדכן, עד אז קבלו פירוט של מלבושיי ליום זה:

פירוט האאוטפיט:

חצאית, תיק, סיכות, צמידים- וינטג'.
גופיה: קסטרו (בת מספר שנים).
טבעת: דיווה (מתנה מאמא).
נעליים: twentyfourseven (כן, אני יודעת, הן חרושות לאחרונה אך יש לי תירוץ- כל הבגדים שלי ארוזים!).
צלליות: מהדורה מוגבלת של MAC.

עוד צעד קטן לקראת חיי העצמאות שלי,
wish me luck!

ערב טוב לכולם!

4 תגובות:

  1. אאוטפיט מקסים!!
    מוזמנת לקפוץ לביקור :)

    השבמחק
  2. האיפור שלך פשוט מושלם. נראה מקצועי לחלוטין..
    והלק הולך מעולה עם החצאית!

    השבמחק
  3. תודה יקירתי!
    כשיש צלליות כ"כ מושלמות כמו של MAC או של איל מקיאג' החביבים עליי- הן עושות את העבודה בעצמן!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top