יום שבת, 30 במאי 2009

פוסט ליום שבת חמים

היי לכולם,

שבתי לאחרונה מביקור אצל אמי.
פשפשתי בחדר הישן שלי כדי למצוא אוצרות שניתן יהיה להביא לדירה החדשה ע"מ להוסיף לה מעט חותמת אישית ועל הדרך גם מצאתי כל מיני תכשיטים שרכשתי בעברי בירידים (באוניברסיטת ת"א בעיקר) שכבר הספקתי לשכוח שהם שלי.
נחמד!
להלן מה שלבשתי היום:
פירוט האאוטפיט:
שמלה- זארה.
כובע: רנואר.
נעליים: twentyfourseven.
צמידים: וינטג'.

קרדיט לבן זוגי על התמונות החביבות.

אני בתקופה פרחונית בימים האחרונים, כפי שניתן להבחין בבירור לפי מלבושיי לאחרונה. כשראיתי את השמלה הילדותית והאביבית הזו תלויה על הקולב בזארה מיד ידעתי שמקומה בארוני.
אני עדיין שמחה מהבחירה הזו, שבהחלט עושה לי מצב רוח מרומם ביום כזה.
סוף סוף מצאתי גם שימוש לכובע מרנואר שנקנה במחיר מופקע יחסית בתחילת החורף ולא נמצא לו שימוש חודשים רבים. כשראיתי לאחרונה פוסט של אנה, עמיתתי לתחום, עם כובע דומה (רק בצבע הרבה יותר עמוק ונאה משלי) קיבלתי השראה והחלטתי להעיז גם אני- וטוב שכך, שכן אני מרוצה למדי מהתוצאה.

בעת שיטוטיי באינטרנט אתמול, נתקלתי בבוטיק בשם Omelle.
מדובר בשתי בחורות בשם Cherise Angelle ו- Nicole LaFave, אשר לשתיהן רקע בעיצוב, סגנון ועסקים שהחליטו לחבור ביחד במטרה אחת ויחידה- ליצור נעליים מתוחכמות ויוקרתיות.
עפ"י הרקע הקצר שניתן עליהן באתר מצוין כי בדמיונן של המעצבות הצטיירה לקוחה אחת- לקוחה מתוחכמת ואנינת טעם, שהיא למעשה מהווה את קהל היעד לבוטיק שלהן.
פרי יצירותן של המעצבות הן נעליים סטרקטואליות ווירטואוזיות, כל נעל ונעל נראית יותר כמו פיסת אומנות מאשר פריט הנעלה ולבוש.
מאחר ואני חובבת נעליים ששימת הדגש בהן היא דווקא בעקב (בשונה מהמקובל), קיבלתי shoe-gasam מצפייה בקולקציה.
מותג ההנעלה הזה טרם חילחל לתודעת עולם האופנה במלואו, אך נראה שיותר ויותר סלבריטאיות ומגזינים מאמצות לעצמן את התענוג היוקרתי הזה, שנע בין 700-1100 דולר, למקרה שתהיתן.
הרי כמה דוגמאות נבחרות:
נשארו לי רק יומיים עד מעבר הדירה וכבר פרפרים בבטן החלו להתעורר אצלי. אחרי שסיימתי להיות נוירוטית כהרגלי, נזכרתי שזה אירוע משמח מבחינתי ואני שמחה שהוא נמצא כ"כ קרוב להגשמה.
המשך שבת נעימה לכולנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top