יום חמישי, 28 במאי 2009

ערב חג

שלום לכולם!

על אף נחישותי העצומה לצפות במשחק אמש, היתה זו המיגרנה שהכריעה אותי 2-0.
לאחר המחצית הראשונה, כאשר הרגשתי שהראש שלי עומד להתפקע (ולא, לא מעודף איי.קיו), נפרדתי לשלום מרונלדו והחבר'ה ופרשתי למיטתי.

היום ערב חג השבועות, שזה נחמד, כי עוגת גבינה היא העוגה היחידה שאני יכולה לסבול מבלי לחטוף בחילה נוראית. ובסימן החג, החלטתי ללבוש שמלה פרחונית ואביבית:


פירוט האאוטפיט:

שמלה- וינטג'.
תיק: אלדו.
נעליים: Twentyfourseven.
חגורה: מתנה מאמא.
טבעת: וינטג', מסבתא.

בעת שיטוטיי הרבים באינטרנט, נתקלתי בקולקציית הסתיו- חורף של Dries Van Noten
הקולקציה האחרונה שלהם משלבת צבעים מרהיבים, ואפילו לי בתור חובבת קיץ, היא עושה חשק למזג אוויר קריר.
תשפטו בעצמכם:


זהו להפעם, חג שמח לכולם!

4 תגובות:

  1. גם אני נדהמתי מהצבעים המיוחדים שבחר המעצב הבלגי המוכשר הזה להציג בקולקציית החורף הבאה שלו. גם השילובים בהם הוא בחר, מבחינת סטיילינג יוצרים מראה אחר, משהוא מיוחד. גם גזרות הבגדים והפרופורציות מאוד מרשימות ומסקרנות. ראית את נעלי העקב בהם העקבים מצופים עור הנחש? באמת יש למה לחכות.

    השבמחק
  2. למען האמת לא יצא לי לבחון את הנעליים מקרוב, נשמע מדהים! אשמח לתמונות תקריב שלהן.

    השבמחק
  3. אני הכי מזדהה עם עניין עוגת הגבינה! היחידה שאני מוכנה לטעום ממנה :)
    התמונות מהתצוגה מעוררות תאבון לגמרי, במיוחד התלהבתי מהראשונה עם האוברול עם ההדפס והנעליים החומות.
    חוצמזה האאוטפיט מקסים ואני מאוד אוהבת את איך שאת כותבת!
    חג שמח!

    השבמחק
  4. תודה יקירתי, נעים לשמוע!
    like wise.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top