יום שלישי, 26 במאי 2009

געגועיי לחיפה

בוקר טוב לכולם!

אין לי מושג אם זה פוליטיקלי קורקט לפרסם שני פוסטים ביום (בנוהל, פוסט אופנה בערב) אבל אני מכורה ולכן לא אכפת לי.
לרגל ציון שנת המגורים הראשונה שלי עם בן זוגי (מחר), שהתרחשה ברובה בחיפה, התעוררו בי תחושת נוסטלגיה וגעגועים לעיר שבה חייתי את מרבית השנה האחרונה.
המגורים עם החברים המשותפים, הנופים היפים של חיפה וכל הניואנסים הקטנים בין לבין גרמו לי להתאהב בעיר הזו שדיוויד ברוזה שר עליה.
ההחלטה לחזור לאשדוד אמנם היתה הכרחית אך לא נטולת כאב.
ובסימן הנוסטלגיה, התחלתי לשתף כמה תמונות מאותה תקופה יפה:



ובנימה יותר אופטימית, נותרו לי שישה ימים בלבד עד להכרזת העצמאות האישית שלי (כרגע אני מתגוררת עם אמו של בן זוגי וזה כיף בדיוק כמו שזה נשמע :/). אפילו בן גוריון RSVP'd שהוא מגיע.

שיהיה לכולנו יום קסום ועצמאי!


6 תגובות:

  1. שיהיה לך גם יום מעולה. הבלוג שלך מקסים ואני מקווה שבחיים יהיו לך הזדמנויות להתגעגע לערים קצת יותר מרגשות מחיפה. נשיקות.

    השבמחק
  2. תודה יקירתי, אני מניחה שכשאת גרה באשדוד- כל עיר אחרת מרגשת יחסית אליה :)

    השבמחק
  3. תודה על התגובה מתוקה! הבלוג שלך מקסים וכך גם הסטייל שלך... נחמד לדעת שיש עוד מישהי מאשדוד
    (אני לא היחידה שלא מתה על העיר הזו).
    יום נעים,
    לנה.

    השבמחק
  4. אני בטוחה שאני אבקר פה באופן קבוע :)
    תודה על התגובה אצלי!

    השבמחק
  5. Lena: אשדודית גאה (בערך) נוספת? כמה טוב לדעת שאני לא לבד בעיר סרת הטעם הזו!
    Olivia: תודה, כנ"ל!

    השבמחק
  6. אני מפ"ת ואת חיפה ויופייה גיליתי בשירות הצבאי שלי ופעם אחת שכשעליתי על האוטובוס הלא נכון מצאתי את עצמי על הר הכרמל וגיליתי את הנוף המדהים :)

    מוזמנת לבקר בבלוג שלי

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top