יום שני, 25 במאי 2009

הארת היום.

היי לכולם,

למי שתוהה על קנקנה של הכותרת- אז לא, אני לא אנאלפבתית, התכוונתי אכן להארה שחוויתי היום ועליה אפרט מיד.
חזרתי הערב מביקור אצל אמי, שקוצר מפאת עייפות רבה (מסתבר ששמונה שעות שינה לפי הספר אינם מספיקים עבורי).
בחזרתי הביתה, הזמנתי מונית ובקרבת הבית נתקלנו בפקק לא מובן בסמטה צרה.
לפתע פתאום סונוורתי משיירה עצומה של אנשים דתיים שמוקפת בליווי משטרתי אשר הילכה בקריאות ובניגון מוזיקה מזרחית מאוד רועשת אחרי רכב מסחרי מעוטר באורות ניאון בצורות מגני דוד (ניאון? האם גם הם מעודכנים במראה אביב/קיץ 2009 תהיתי?).
מסתבר שאותה שיירה החליטה לעשות שמחה והילולה על שם הכנסת ספר התורה, אלוהים יודע לאן (יש לי השערות אך הן ברובן גסות ועל כן אחסוך אותן מכם). בעוד אני ונהג המונית התחלנו לתהות יחדיו מה פשר התהלוכה הזו באמצע כביש מלא רכבים, אני התחלתי כמובן לזעוף ולרטון על הנושא, שכן נרגנות היא ההובי השני שלי, מיד אחרי אופנה.
הנהג, שהניח על סמך החזות הרוסית שלי, שאני בוודאי עוכרת ישראל, הסביר לי בקול גאה ומטיף כי למרות חוסר זיקתי לדת ולמסורת, יש לכבד את מסורתם של אחרים- בייחוד בשמחתם.
מאחר ואמא חינכה אותי לא להתווכח עם נהגי מוניות אשדודים, העדפתי למלמל משהו בסגנון 'אבל יש לי זיקה ליהדות' ולסתום את פי הדעתני מאשר למצוא את עצמי צודקת אך מוטלת בתעלה כלשהי בשולי העיר.
כך יצאתי מהמונית עם חשבון גדול מהרגיל בעבור הנסיעה (בכל זאת, יד אלוהים התערבה בדבר) והארה גדולה בלב.

מאחר וההארה נטמעה בי רק למספר רגעים, החלטתי לחזור להיות עוכרת ישראל, לאכול חזיר וחלב יחדיו ולהתעסק בדברים שטחיים בלבד כגון אופנה (סורי נהג, אולי בפעם הבאה, קשה להכות מוסר במישהי כמוני).
להלן מה שלבשתי היום:


פירוט האאוטפיט:

בגד גוף: אמריקן אפארל.
חצאית: בוניטה.
שרשרת: מת'יו וויליאמסון ל-h&M.
גרביונים ירוקים: הוניגמן.
תיק וסיכה: וינטג'.
נעליים: טופשופ.
צמיד: קסטרו.

איפור:

צלליות: איל מקיאג', גוונים: גרין סטון ולמון גרין. צללית נוספת בגוון פנינה שהיא למעשה שימר פאודר של Dior הונחה על העפעף.
עפרונות עיניים: איל מקיאג', גוונים כחול וירוק.
מסקרה: המסקרה הרוטטת של לנקום.

הסיבה שהתאהבתי בבגד גוף הפשוט הזה הוא כי אהבתי את החיתוך בגב. אמנם חשיפת גב אינו אקט הנחשב סקסי באופן ישיר ובולט כמו לבישת מחשוף או חצאית אך לפי דעתי זה הרבה יותר אצילי ומושך.
עליי להצטער על איכות התמונות הירודה, שכן כלל לא רואים את הגוון המיוחד של הגרביונים שלבשתי, שצבעם היה ירוק-רעל. אני עדיין לומדת להשתפר בנושא של הצילום והתאורה.

בכל מקרה, שיהיה המשך ערב נעים לכולנו,
ותזכרו להיות צדיקים, כי מסתבר שלכפור זה כ"כ אאוט.
ביי!

8 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את השרשרת והתיק (:
    שבוע מקסים

    השבמחק
  2. אז ההארה לא האירה כל כך ? D:
    התיק מקסים ! והאיפור משגע !
    אהבתי הכל
    מוזמנת אליי :]

    השבמחק
  3. thanks a lot beautiful,nice total black look, kisses from bcn a muaaaaaaaa

    השבמחק
  4. אהבתי את השרשרת. בלוג מקסים!

    השבמחק
  5. נוצות הטווס בהחלט מסתמנות בתור מגמה בטוחה לחורף הבא! הינה פוסט שלי בנושא: http://fashioneditorsnotes.blogspot.com/2009/04/blog-post_15.html.
    אהבתי את התאמת גווני הצלליות.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top