יום שבת, 23 במאי 2009

פוסט מהעבודה.


בוקר טוב לכולם!

רציתי לנצל את הבוקר כדי לספר מעט על עצמי:
אני מנהלת תיקי לקוחות במשרד פרסום אינטרנטי מתחיל באשדוד. המשרד קיים מזה מספר חודשים בלבד, ומתעסק בעולם הפרסום באינטרנט בהתמחות באתרים רוסיים.
אני ממש נהנית מהעבודה הזו ויש לי תקוות גדולות לגביה. אני אוהבת את תחושת הבוסריות, את החדשנות ואת העובדה שאפשר להתפתח יחד ולהגדיר את התפקיד בהתאם ליכולות שלי.
אני מקווה מאוד שהתקוות והציפיות שלי לגביי העבודה יתממשו ואמשיך לקבל ממנה סיפוק גם בהמשך.
אנחנו במשרד כרגע שישה אנשים אשר עם כולם אני מסתדרת מעולה פרט לאחת, שנקרא לה לצורך העניין ג.מ (מדובר בנוסחא סודית שרק אדם אחד שאני מכירה מסוגל לפצחה). אם לקצר ולסכם את העניין: ג.מ עולה לי על העצבים.
עקב אשפוזה בבי"ח זה מספר ימים בעקבות אצבע שבורה ברגל (אין לי קשר לדבר- בחיי!), החלק שלנו של המשרד הפך להיות הממלכה הפרטית שלי ואני מאוד מרוצה מהעניין.
סוף סוף אני יכולה לשמוע מחרוזת שירי אריק איינשטיין וג'וני קאש מבלי ששירים צורמים של שאקירה יקטעו לי את הרצף (רק אזכור שיריה גורם לאוזניי הענוגות לדמם).
כמה טראגי זה שאני וג.מ (שוודאי אוחזת במספר דו ספרתי של רמת אייקיו) חולקות תיאור תפקיד דומה.
בכל מקרה, עקב סלידתי הגלויה ממנה ועקב חוסר האכפתיות הכללי שלי מאנשים, מצבה הבריאותי אינו מטריד ואף אני מצליחה לישון בשלווה בלילות האחרונים על אף הידיעה שאולי אם שם בבלינסון, ג.מ ישנה ליד גוש קטן ושחור שהיה בעבר אצבע על כף רגלה האיוולית (סטאלין, שמור לי מקום לידך).


ובעניין אחר,המירוץ לדירה ממשיך עם עוד שמונה ימים בלבד עד ליום המיוחל, וכבר בעיות לוגיסטיות הקשורות למעבר החלו להתעורר.
צפו לפוסט אופנה מאוחר יותר הערב.

המשך יום נהדר ונטול בחורות עם אינטליגנציה אפסית לכולנו !

2 comments:

  1. דו סיפרתי? נתת לה קרדיט.

    השבמחק
  2. כן, בכל זאת, הבחורה שאלה אותי ביום השואה אם מדובר ביום הזיכרון ליצחק רבין ואם אנחנו נמצאים בדרום אפריקה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top